I'm back!

Gaaash!    Skämtar du med mig? Jag hade skrivet ett aslångt inlägg om att jag skulle börja skriva blogg igen och skit. OCH SEN FÖRSVINNER ALLT?! .. Just därför jag aldrig skriver blogg. Det ska alltid bli fel. Aja. Nu får det bli en kort variant av det. Så här löd det:

Nu är jag tillbaka mina vänner! Efter att ha fört blogg på bloggagratis.se ett tag men sen lagt av med det. Så känner jag att de är dags igen fast på blogg.se. Tror ni det är bättre? Denna gång ska jag verkligen försöka föra blogg åtminstonde nån gång i veckan. Tills det att jag kankse börjar skriva varje dag.

Förr på min gamla blogg(mjma.bloggagratis.se) så skrev jag kanske en gång i månaden. Kände verkligen inte för att skiva då. Kände mig så dålig. Men jag känner nu att jag vill börja igen. Så, så är det. Nu orkar jag inte skriva mer, blev så less när allt jag skrev försvann. Säker suttit i en halvtimma och skrivit det jag skev. Och woops så försvann allt. Aja.


Blir nog att jag skriver mer i morgon när jag känner för det. Tänkte skriva lite om mina nyårsplaner också. Det kommer inom snarast tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0