I'm back!

Nu är jag tillbaka mina vänner. Efter att jag har bloggat på bloggagratis.se och la ner det för evigheter sen. Så känner jag att de är dags att starta om på nytt. Fast på blogg.se , är det bättre tror ni? Här tänkte jag skriva vad som händer på mina dagar & även annat som intresserar mig. Så jag tänkte att jag ska börjar på direkten med ett dagligt inlägg. Here we go!

Jag börjar med att berätta lite om igår (Julafton). Börjar med att man vaknar runt halv 11. Fikar med hela familjen. Med julskinka på mackan, mums :).  Efter fikat öppnade vi alla ett paket var. Jag valde att öppna det jag fick av min syster eftersom jag redan visste var det var så öppna jag det. Och självklart  låg min klocka som jag hade önskat mig där. När vi hade öppnat klapparna så började alla göra sig "fina" förutom jag. Mamma hade klätt upp sig värsta mycket och pappa körde på skjorta och slips medan jag bara tog på mig mina vardags kläder. Vid halv 2 tiden tjatade jag & emelie till oss att vi skulle få öppna ett till paket innan kalle. Jag såg att jag hade fått en paket från Monki så jag öppna det på direkten. Förstog att de skulle vara presentkort där i. Fick även en söt anteckningsbok därifrån med. Sen som vanligt kollade vi på kalle & co. Efter det öppnade vi resten av julklapparna. Och jag fick: en klocka, presentkort på monki, pengar, sängkläder, morgonrock, (som jag ska lämna tillbaka, är ingen riktig morgonrock människa. Fast den var super mysig). Det var allt tror jag. Sen så ska vi åka till morfar nån gång nästa vecka tror jag. Så då får jag hans present. Säkert penger:)
Ja efter vi hade öppnat alla julklappar så tog jag det bara lungt hela kvällen.


Torsdag 25/12-08 (juldan)
Idag har jag inte gjort mycket. Sov till halv ett tror jag den var. Fika lite, sen bara kollat på tv och suttit här. Finns inget att göra en dag som denna när alt är stängt. Antar att alla ska ut ikväll men jag känner verkligen inte för de. Finns även ingenstans att gå. De är redan fullt på stadshuset där alla kommer befinna sig ikväll. Och BK vägrar jag gå till.
Men det kanske blir så att jag går ut imorgon då när det är lyset. Men får se om jag känner för det. Tror jag ska spara mig till nyår. Då blire kanoners! Det får ni höra om lite senare!



De var de jag hade att berätta för idag. Ska verkligen försöka skriva varje dag. Iallafall nån gång i veckan. Ja vet, jag säger jämt så när jag väl skriver. Men den här gången ska jag verkligen försöka.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0