Stan igen ?!


Japp. Ännu en dag på stan. Det var meningen att vi skulle köpa klart allt till nyår idag. Men sket sig typ. Så vi bestämde att vi skulle åka ner på stan igen på onsdag då när vi har fått studiebidraget. Lite mer cash. Sen så tänkte jag att jag skulle hitta nitbälte, en tröja & en bh. Men hitta varken typ. Köpte bara med mig två par nagellack och ett par strumpor. Men ändå så gjorde jag av mig med 400kr :/ haha nej, de var så att jag var tvungen att låna ut pengar till Sandra eftersom hon är fattig som en råtta:D haha . Men vi får ju penger på onsdag satt.

Ja, nu är det bara två dagar kvar till nyår. Och jag börjar faktiskt tappa känslan för de. Asså peppen:( Hoppas nån kan göra mig pepp. Eller att Sandra delar med sig lite av hennes;). Vi har gjort klart skivorna, köpt nyårs dekoration. Så nu har vi bara maten var att köpa. Och det ska vi göra på onsdag samtidigt som vi är på stan. Och då ska jag fan hitta ett nitbälte. Ingen som vet vart jag kan hitta det? Även en fin blus hoppas jag på att jag hittar.

Aja, nu ska jag ta och fixa lite i köket, såsom plocka ur diskmaskinen så att mamsen blir glad:) haha.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: korv

AHAHAHA du är min slav<3 och gud!

2008-12-30 @ 00:52:26
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0