Birsta city!

Hallå! Idag har jag varit på birsta hela dan känns det som. Åkte hemifrån vid halv 11 tiden och kom hem vid 4 tiden. Riktigt kämpigt måste jag säga. Men jag fick med mig lite saker därifrån faktiskt. Jag köpte med mig två armband & 6 berlocker. Hela det kalaset gick på lite drygt över 300kr. Dyrt bara för lite smycken, men jag tyckte de var värt det. Har länge gått och önskat/ vela ha armband med berlocker. Känner mig lite piffig när jag har dom. Det blev riktigt snyggt:) De var det jag köpte:P Emelie (min syster) köpte singstar, fast de var sämsta låtar på skivan. Plus att jag verkligen suger på singstar.

Just nu sitter jag här och har jätte ont i huvudet och känner mig bara för att sova. Men tänkte jag ska kolla på film nu och sen bege mig till sängs och ta det lungt. Fast först tänkte jag berätta lite om mina nyårsplaner. Om allt går som det ska villsäga;P

Jag har fått låna min fasters lägenhet denna kväll så där ska vi tillbringa kvällen. Börjar med att jag & Sandra gör oss iordning och börjar förfesta lite. Sen kommer resten av folket nån gång innan vi ska käka tror jag. Sen blir det skoj skoj hela kvällen. Jag och Sandra har planerat värsta mycket för kvällen. Vi är även Dj's denna kväll så jag har suttit typ varje dag och försökt att hitta bra party musik. Ge gärna tips! Sen ska jag hitta på massa roliga lekar osv. Tänkte faktiskt köpa twister som Sandra ville ha. Men fan så dyrt för bara ett spel. Känner inte för att lägga ut så mycket pengar nu. Men det löser sig nog. Sen vid 12 slaget ska jag nog hänga med Sandra till annis och fortsätta kvällen där. Det största bekymret just nu är hur jag ska ta mig hem sen på kvällen. Tar alltid evigheter att vänta på taxi. Men aa, det löser sig nog. Just nu vill jag bara tänkte på hur kul jag ska ha:D
Japp, så ser kvällen ut än så länge. Hoppas allt blir kanoners! För jag ska ha kul:D

Byebye!

Kommentarer
Postat av: korv

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PEEEEEPPPAD jag älskar att du är de med!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-27 @ 01:39:17
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0