Stan

Sitter här igen efter en dag på stan. Skulle vilja säga att jag inte ska gå på stan/birsta på ett bra tag. Men fan, jag måste dit igen imorgon. Även till brista. Måste köpa alla saker till nyår och fin putsa min outfit till nyår.
Idag köpte jag ett par latex leggins, ett par svarta strumpbyxor & en kjol(se bilden nedan). Jag tror jag ska köra på kjolen ett svart linne & latex legginsarna eller strumpbyxorna & ett par svarta ankleboots till nyår. Vad tror ni?!  

Så imorgon blire nog en tripp till birsta för att köpa alla saker till nyår. Och kanske leta efter nån fin blus som jag kan ha till kjolen. Blir nog finare så än bara ett linne.

Näe nu har jag inge mer att säga för idag. Eller just ja, kan säga att jag även klickade hem ett par berlocker och brunt & svart mocka band igår. Så när det kommer ska jag sitta och pyssla med att göra egna armband:)  Tjadå!

Kjolen är mycket snyggare i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: korv

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DENDÄR.. ja tänkte köpa den faktiskt hahah men ja orkade inte hahahah eller ja va pank :O hahah ja får låååna den av dig<3

2008-12-27 @ 17:44:36
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0