Less är bara förnamnet!

Nu har jag en sån där less period igen. Då när inget går bra. Alltid nått som dyker upp och gör mig less. Eller när skolan allmänt gör mig arg och less. Då jag bara vill gå och dö eller nått. Just så känner jag nu. Finns inget som kan göra mig glad nu känner jag. Jo, om nån sa att skolan inte var viktigt eller om de fanns så mycket annat än skolan man kunde göra.
För just nu sitter jag här och pluggar till två prov som jag har imorgon. Men jag har inte ork, och för den delen kan jag inte koncentrera mig. Det går verkligen inte, hur mycket jag än läser förstår jag verkligen inget. Och jag har inte ens börjat på det andra provet. De orkar jag verkligen inte.

Varför kan man bara inte leva utan problem? Varför måste man alltid ha något att klaga på? Är det så gud har skapat oss? Att vi ska ha något att klaga på. Eller att man har tankar om allt? Inte för att jag tror på gud, men ibland undrar man verkligen.....Det är något att tänkta på.....................Önskar jag själv kunde sluta vara så jädra fördomsfull och sluta gnälla över allt. Snälla hjälp mig. Detta är ett rop på hjälp!!!

Näe, nu tror jag ska gå och dö.

Ses om jag återupplivas eller nått. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0