Helgen

Hallå! Vad händer? Jag är iaf på gott humör även fast jag sitter här och pluggar nu. Tror det är vår/sommar känslan som slår till;)

Tänkte berätta lite om helgen.
I fredags börja jag så klart med skolan. Där vi hade nationella i engelska, gick typ skit. Efter de var det lunch och sen teori i köket/servering. Efter skolan drog jag hem, duschade och åkte iväg till sporthallen med tina för att kolla på dragons. Dom vann;D Riktig bra och spännande match var det. Efter matchen gick vi in till stan för att ta bussen hem. När vi väl stog där och väntande såg vi alla som klev av på navet och skulle ut ikväll. Så fick vi för oss att vi ville också ut. Så när vi sitter på bussen hem smsar tinas syrra henne att hon skulle till nån fest i bodsvedjan. Så vi hörde om vi kunde följa med och de fick vi. Så när ja var hemme bytta jag om lite snabbt och gick ner till tina. Typ tog en drink och sen for vi ner till stan, gick in på OK för att köpa lite dricka. Sen åkte vi till bodsvedjan. När vi träffade lisa (tinas syrra) så sa hon att festen var utomhus. Trodde jag skulle dö.. haha okej nej, inte dö. Men de var jävulskt kallt ute. Aja, vi kom dit och vilken hittar ja inte där. Jo min klasskompis Julia. Så det var kul:D Nån man kände iaf. Var inte där så länge eftersom de var så kallt. Så vi drog ner till stan ist. Gick direkt till Irish, och där hittar jag ännu mer klasskompisar;D Sen träffade vi filip..? tinas kompis, så han hängde med oss där efter. Blev att vi stanna där ett tag.  Vi skulle egentligen försöka komma in på oscar men de var inte värt. Såg inte ut att vara nå kul där. Så vi drog tillbaka till irish igen. Sen när de stängde drog vi ner till bk och var där ett tag. Vid 3 tiden gick vi till navet för att ta bussen hem. Hann även med en liten pizzaslice. Sen åkte ja hem och sov.

Och i lördags åkte jag och träna barnen vid 11 tiden. Sen resten av dan dega jag bara.
Och nu idag har jag inte gjort något typ. Suttit här och pluggat lite. Ska snart gå och kolla på tv, lär bli liggandes framför den resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0