Beggin

Tja, är tillbaka nu. Var ju ett tag sen jag skrev. Lite bloggtorka blev det ett tag. Men nu är det nya tider. Våren är här för 4:e gången.. eller?! Så nu hoppas jag verkligen att våren stannar så att sommarn kan komma. Jaja, ska väl berätta lite som har hänt på senaste..

Ehh, vart ska jag börja;o..Jo självklart har det varit skola. Booooring as usual! Och mycket plugg. Men nu är det lov:D:D:D:D:D:D:D:D YEEEEES! Fyfan vad härligt, ska ta vara på detta lov. Inte bara sitta hemma och ruttna som vanligt. Lär mest bli att jag övningskör dock. Men de behövs. Sen måste jag plugga också, så lite hemma sittandes blire. Aja. vad mer har hänt.. Jo, har varit ut på krogen några helger nu. Vilket är väldigt ovanligt för mig;o.. Men skoj har det varit. Var till Tinas kompis förra helgen och sen drog vi ner på lyset. Riktigt rolig kväll faktiskt. Dock inte när vi fick stå typ en timma i kön på subway. Men de vare ändå värt;) Aa sen så hade vi sesam-dagar nu i måndags och tisdags. Dvs, sex&samlevnad. Var ganska okej, skönt att slippa plugga massa iaf. Olle waller var där och föreläste också, lite små kul de.
Sen har det nog inte hänt något speciellt. Eller jo, sundsvall dragons gick till final. Så nu är det bara att vänta till imorgon och se vilka dom möter i finalen. Ja hoppas på uppsala, tror de är större chans att dragons vinner då. Men aa, det återstår att se.

Ja, de var allt jag hade för stunden.


Jo, denna låt måste ni lyssna på!

Madcon - beggin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0