körkort..

Japp, det går framåt med körkortet nu. Tog sig i arslet idag och åkte ner till körskolan och anmälde sig. Köpte teoripaketet och bokade dubbel lektion i september. Yes, äntligen händer det något. Hade egentligen ju tänkt plugga teori hela sommarn, men så blev de ju inte. Men nu är det iaf köpt.. Träffade på emelie på körskolan som nyss hade haft halkbana så jag följde med henne och käka på donken. Efter de åkte jag hem och kollade lite i teoriböckerna.


Är lite avis på emelie som tatuerade sig igår. Blir jämt så sugen på att tatuera mig när jag ser alla andra göra de. Det enda som stoppar mig är pengar.. Är man en fattig student utan jobb är det svårt att få pengar till sånt ;/ Men jag lovar, när jag väl har pengarna ska jag tatuera mig.

hahaha, ja de var allt jag hade på hjärtat för idag.


Kommentarer
Postat av: korv

vad tatuerade hgon ?? och vars ??:D

2009-08-05 @ 00:02:57
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: malin

sitt stjärntecken och några stjärnor brevid typ.. på nacken :P Svårt att förklara

2009-08-05 @ 14:51:48
URL: http://mjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0