skolan är igång igen...

Japp, nu är dag två avklarad på skolan. Har varit ganska slappt, bara fått massa info om allt möjligt och så. Blir nog att lektionerna startar nästa vecka. Det är skönt att komma tillbaka till skolan igen. Kliva upp i tid och få saker gjorda. På sommarlovet sov man ju gärna några timmar extra. Dock saknar man ju inte alla prov och läxor. Men ääh, ska skärpa mig detta år. Inte plugga på ett prov dan innan. Och inte göra läxan dan innan eller samma dag som den ska in. Nej, ska bli ändringar på de. Och jag hoppas jag kan hålla då;) Men aja..


Nu är det bara två dagar kvar sen är det helg igen. Och då är det M.O.P. som står på schemat . YEES! Det ska bli grymt kul. Fast de är värsta länge. Man är ju van att åka ner till korgen vid 12 tiden. Men nu spelar ken ring vid 10 tiden. Men det blir bra de med. Hoppas på en kanonkulkväll :D


Nu blir det mat sen blir det plugga lite teori. Om jag orkar villsäga..Näe vänta en sak till....Jag går i 3an..? har inte fattat de än riktigt. Bara ett år kvar av skolan;(

Mitt schema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0