irriterad

Fan vad irriterad jag har känt mig idag. Typ på allt & alla. Bara jag tänker på nått eller någon blir jag irriterad. Känner att jag har hållt mig bra från att inte få något utbrott vilket jag är expert på att få när jag känner mig irriterad. Jag vill så gärna skriva av mig här. Men med tanken på att någon kanske läser och känner igen sig i det jag skriver. Så därför avstår jag ifrån att skriva något personligt om det här..

Jag vet att jag överdriver om allt det här. Men jag blir så irriterad när man ska bete sig sådär. Jag undrar vad jag har gjort för att bli behandlad som osynlig?

Okej näe jag ska inte skriva något mer om det. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite. Nu till något roligare..


M.O.P. var nåjävulskt grym i lördags. Var inget direkt något drag när ken var uppe på scen. Tror det var för att de var så tidigt på kvällen. Men fan så drag de var när M.O.P. var uppe :D Jävligt lyckad kväll bortsett från några missöden. Men jag hade jävligt kul även om alla lämna mig hela tiden ;) haha skoja (lite) :P

Nej nu ska jag lyssna på musik och gråta för mig själv :) haha skoja, även fast jag känner för det:P Näe men lyssna på musik ska jag göra. Sen får jag se vad jag orkar göra.


Sämst bild, jag vet. Men kameran kom bara upp när jag stog på sidan av scen. Men M.O.P. på bild iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas inte du är sur på mig för något:o. Tänkte jag kunde hämta min väska något i veckan. Sedan får du gärna skicka bilderna någon dag då du orkar ;). Ha de bra, och du kan alltid prata med mig ifall något är fel. Haha känns som jag bara lägger över all skit på människor, så nu får ni fan prata av er när ni mår dåligt också!!

2009-08-31 @ 23:03:18
Postat av: Tina

Det var sedan vi spelade Poker hemma hos Malin någon gång när vi börjat med basket!:D Haha man kände sig hyfsat mycket större än vad man var känner jag. Kommer ihåg att alla skulle sminka sig och göra sig extra fin, haha vi var liksom nå tjejer som skulle spela poker xD.

2009-09-12 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0