voice 09

Hallå! mina få läsare ;)


Håller på att tvätta massa kläder nu till stockholm. Lite packning håller jag också på med. Dock har det bara hamnat två par skor i väskan än. Men jag håller på att fundera vad jag ska ta med mig för kläder. De är mycket att tänka på;P

Vi åker ju ner mest för att shoppa och så. Men så tänkte vi att vi kan ju åka samma helg som the voice är för att bara kolla till läget lixom. Jag var ju inte så insatt i det hela. Vilka artister som kommer och så. Men såg att promoe, crossfire och några skulle komma. Så tänkte att man kunde gå dit och kolla bara för att ha nått att göra.. Men så nu såg ja att de hade skrivit upp fler artister, dom stora ;) Då blev jag lite gladare för att MIMS, lloyd banks och millon stylez ska komma. Mycket bättre än dom svenska artisterna. Så nu blir det nog roligare att gå :D

Aja, ska fortsätta med packning nu och äta lite.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej precis, man väljer ju själv vilka man ska vara med och sedan har krogen bara gjort så vi umgås mer än förut. Inte som att vi umgicks mer när båda var 17, eller att jag dissade dig när bara jag var 18. Hoppas iaf inte du känner så xD...

2009-08-13 @ 23:38:29
Postat av: Tina

Haha det gör inget,då har jag så jag klarar mig ett tag, med tanke på att jag köper det nästan varje ggn jag ska ut ändå:D

2009-08-18 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0