M.O.P

Har ett dilemma.. Det är så att M.O.P kommer till Sundsvall nu i augusti. Och hur coolt är inte de? Det kanske inte är många som vet vilka dom är. Men när man hör deras låtar känner man igen några iaf. Speciellt  M.O.P - Ante up. Dom flesta har nog sett You got served, och det är därifrån jag känner igen låten från.

Så dilemmat är om jag ska gå eller inte. Blir säkert en grymt roligt kväll med bra musik. Hiphop & rnb är ju det jag lyssnar på mest. Det kostar 150kr, men de kan de lätt vara värt. Det är ju inte bara dom som kommer. Även Ken ring för dom som gillar han ;) Sen kommer de några till, även djs såklart. Men man måste nog bestämma sig ganska snart om man vill ha förköp vilket är ett måste vid detta event skulle jag tippa på. Annars blir det nog svårt att komma in... De blir något att funadera på. Är det några som känner sig lockad eller? ;)


mop


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är påååå!:D



HIHI eller jag ska dit iaf!:D Om jag har råd, ska önska mig det i födelsedag av mami xD

2009-08-06 @ 21:30:19
Postat av: tina

Det förra var av mig!

2009-08-06 @ 21:30:33
Postat av: malin

Bra :D Ja gör det.. Jag måste nog också få pengar av mamma efterson man inte får något cp studiebidrag :P

2009-08-06 @ 21:51:53
URL: http://mjma.blogg.se/
Postat av: tina

Jaa jag måste också få det xD. Men mami har typ lovat mig det:D. även att Bettan bor i stan då och ska också dit, så då kan man förfesta några hos henne. Inte många men typ vi plus någon till :D.

2009-08-06 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0