Julafton

Ja, då var julen över. Haft en ganska så skön dag idag. Brukar ofta bli rastlös när vi inte har några gäster här. Men idag klara jag mig;P Började med att jag vakna strax innan 11. Satt först och kolla på tv ett tag. Sen innan frukosten öppna vi en varsin julklapp. Då fick jag amoramor parfymen :D Sen fika vi. Och efter de blev de typ datorn och tv. Sen så var de ju kalle och gänget. Så satt och kolla lite till och från på de. Och som vanligt öppna vi julklapparna efter kalle. Så då öppna vi dom. Och de jag fick var; Skor, en klocka, en kavaj, pengar, parfymen, brödrost och ett stryckjärn;P haha. Sen har man bara ätit mat och spelat kort med familjen. Sällan vi umgås som en hel familj så de var mys:D

Detta var då mina favorit klappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0