Torsdag 26/2-09

Det blev ändrade planer igår. När jag kommer hem så frågar emelie om jag ska med hon och mamma på stan. Orkade inte och hade egentligen inte tid. Men man säger ju inte nej till goo mat;) Gick runt ett tag där. Fick faktiskt med ett par skor (se bild). Men ska lämna tillbaka dom för att dom var förstora. Men skit snygg var dom, synd. Tror de inte fanns nån mindre storlek heller. Aja, efter vi hade gått klart gick vi ner till norrlandskällan. Jag åt kyckling filé med klyftpotatis och glass till efterrätt. De var mycket gott, och mysig. Inte varje dag man käkar mat på stan faktiskt. Kom hem nån gång vid 8, och då orkade jag inte plugga. Haha, så ovanligt av mig. Ist låg jag och kolla på tv och somna nån gång efter 11.

Idag(torsdag) började vi med engelska. Gjorde inte så mkt där, kollade på film m.m. Sen hade vi lunch och då vare kyckling filé med klyftpotatis. Haha, precis de ja åt igår:P. Efter de hade ja musik. Och vi fick världens jobbigaste uppgiften enligt mig. Vi ska bilda en jädra grupp och skriva en egen låt. Och spela in den..?!:O haha, de var ju kul att höra. Sen så ska alla spela nått instrument som man inte kan. Men jag kan ju ändå inte spela nått.
Så jag står för pianot. Måste lära mig att spela det nu. Lär ju bli kul. Fan va sämst jag är! HAHA. Aja, får väl se hur det kommer höra i slutändan. Förresten så går de inge bra för min grupp. Satt typ halva lektionen och bara små fnissa. Kan ju inte påstå att någon av oss är någon låt skrivare. Det ända vi kom fram till på lektionen var hur versen skulle låta:Phaha
Efter musiken hade jag trafikant och vi fick tillbaka provet som vi gjorde sist. YEES! Jag fick godkänt på de. Haha lycklig jag blev med tanken på hur det gick på förra. När jag slutade hämtade pappa upp mig och vi åkte och hämta mamma. For ut till skopunkten och jag fick med mig tre par tygskor. Haha, dom där jädra tygskorna. Måste sluta köpa asså. Tror jag har säkert upptill 15 par typskor nu. Köper bara tygskor nu för tiden ju. Har i alla möjliga färger. Gul, röd, svart, lila, vit, blåa. Sen har jag flertal i alla färger också. Oj, näe nu måste jag sluta köpa skor. Får bli dom sista som jag köpte där... Tills sommarna iaf:Phaha.

Och imorgon är det fredag och sista dan innan lovet. Gött! Då blir det restaurangen. Efter de har jag prov i servering, som jag försöker plugga på nu. Vilket inte går bra, ist sitter jag här och skriver:P. Och sen på kvällen tror ja att jag skulle hitta på nått med Anna...? och kanske emelie. Men de får vi se om de blir av.
Och på lördag så ska jag upp tidigt för att träna barnen. Och på kvällen eventuellt äta på stan med sandra & emma.. Om de ens blir av:P




skoDom fast i mörkblå.. Snygga va? (Tygskorna finner ni på skopunkten.)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men malin, han heter ju "snyggingen" ;) Du har ju bara tur att du har honom i din grupp ;) Kunde typ gärna bytt ;D

2009-03-03 @ 00:37:42
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0