update efter 100år!

OJOJOJ! Nu var det ett jävla bra tag sedan jag skev:O Inte bra där ju. Jag som skulle hålla den här bloggen uppe. Blev inte lyckat kan jag påstå. Men nu börjar jag om på nytt. Denna gång ska jag faktiskt skärpa mig. Aja.

Det har säkert hänt mycket sen jag skev här sist. Men inget som jag minns dirket. Har väl bara varit det vanliga. Skola och ..... ehh, inte mycket. Blivit nån basket match hit och dit som man har kollat på. Sen så har jag faktiskt börjat gått på dragons igen. Gick typ på varje match förra säsongen. Men denna säsong har det varit dåligt. De var lite tråkigt att dom förlorade hela tiden förut. Men nu börjar dom vinna matcher, så då känns de lägligt att gå igen. Haha, dum ja är;) Aja.

Nu är det bara en vecka kvar sen har jag sportlov. YEES! Fyfan vad skönt det ska bli. Är så jädra skol less nu så det finns inte. Går skit för mig även. Ligger efter skit mcyket i skolan känns de som. Typ tre prov som jag har missat, och så har jag kvar grejor i svenskan som skulle ha varit klart förra veckan egentligen. Fick även ig på första trafikantprovet. Blää! Går fan inte bra nu eller. Det går bara neråt hela tiden. I ettan och halva tvåan var jag jätte duktigt tyckte jag. Fick massa VG:n och MVG:n till och med.  Nu får jag knappt G på proven och i ämnerna. Även med närvaron, den var typ felfri i ettan. Nu är de bajs. Inte i närheten av 20% dock, men den kunde ha varit lägre än vad den är nu. Måste rycka upp mig. Ingen som kan ge mig sig lite energi så jag orkar med skolan? Det känns lägligt att ett lov kommer nu. Blir kanske stockholm då, vet inte säkert. Men jag hoppas på de den här gången. Skulle vara skönt att komma bort från tråkiga sundsvall. Men aa det återstår att se. Men håll tummarna åt mig;) haha

Sista skol veckan nu innan lovet ser ut så här: Imorgon (måndag) har vi friluftsdag. Det innebär pulka:D haha lite små kul så där. Ska vara i hulibacken..? sämst, jag ville vara i sidsjön. Alla andra lär vara där. Men aja, ska bli skönt att få göra något annat än att sitta vid en skolbänk. Sen på tisdag har jag sovmorgon till halv ett. YEES! Då har jag bara två lektionen, storkök och gympa. Så de blir skönt. Sen på kvällen ska jag på sporthallen och kolla på dragons. Och på onsdag börjar jag 10 och slutar nån gång vid 3. Inget speciellt den dan förutom prov i natur:( döda mig, orka plugga..?! På torsdag har jag bara engelska och musik. Sen på fredag äre köket som gäller. Är i kallskänk, där det är roligaste för då får man göra förrätter och efterrätter:) Sen på helgen ska jag träna barnen och kanske hitta på något med anna och emelie. Eller så blir det middag med emma och sandra. Sen har jag lov:D

Nu blir det nog sängen snart. Måste upp tidigt för att jag ska hinna göra fikat innan jag åker.

Just ja, är typ 100år sen dock. Men grattis till körkortet Sandra:D och till lillbebisen som kommer till sommarn:)

Kommentarer
Postat av: korv

:( du har svikit ditt löfte till mig... HÅLL DEN UPPE DENHÄR GÅNGEN DÅ.. annars dödar jag dig.. och KOM IGEN I SKOLAN<3 jag litar på dig! du är bäst och du är min avkomma så nui kör vi min vän<333333

2009-02-22 @ 22:49:58
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0