Finally!

Tja! Idag var det den första skoldan efter lovet. Saknade dock inte det. Men som tur var det onsdag och då har jag bara en lektion, engelska. Plus att vi bara läste i en bok hela lektionen och svara på några frågor. Sen efter de skulle vi äta och Emelie skulle äta med hennes kompis Sanna på hedbergska så jag földe med. Men när vi väl kom dit så hade Sanna redan ätit för att hon hade slutat tidigare. Och både Emelie och jag var hungriga men varken hon eller jag ville äta på hedbergska. Så ist gick vi tillbaka till åkersvik och åt där. Det var potatisbullar idag, mycket gott. Tycker att skolans potatisbullar är mycket godare än dom man får här hemma.
När vi hade käkat klart gick vi till checkers och mötte upp hennes pappa. För att vi skulle anmäla oss till handledar kusen. Finally! Det var på tiden att jag anmälde mig. Är fan 18år och har inte ens börjat övningskört. Men nu är det iaf gjort. Nu blire bara till att gå kursen och sen vänta på "intyget" sen sätta igång med körningen. Så se upp för här kommer jag. Kommer bli farligt när jag kommer ut i trafiken, haha.


Imorgon är det skola igen. Och då har jag bara två lektionen. Men ena (gastronomi) lektionen är över 3 timmar. Sen har jag två timmar hål och sen engelska. Så det kommer bli långtråkigt imorgon. Hatar egentligen torsdagar för att dom är så långa med jobbiga ämnen. Men gastronomi lektionen brukar ändå vara ganska lugn. Fast jag har skit mycket rest i de ämnet. Men men!

Nu ska jag kolla på gossip girl och sen förhoppningsvis plugga lite. Om jag orkar villsäga. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0