På Sandras begäran!

Tjatja! idag blir det en kort blogg. Gör endast det här för att Sandra skulle hålla koll på mig;O haha. Aja. Here we goo!

Utmaning: Skriva ner vad jag har i min väska.

Det här har jag:
plånbok
2 skolböcker
2 pennor
pronaxen...(stavning?)
skolkalendern
liten antecknings bok
big size anteckningsbok
hörlurar (ett måste!)
snus (eeh, what?) :O
halstabletter
Försvarets hudsalva
passet (fråga mig inte varför. Kan inte själv svara på de)


Yees! där har ni det. Så nu utmanar jag alla som läser den här bloggen. Meddela om ni gör det, vill ju läsa era:D


Kommentarer
Postat av: korv

HAHAHA BRAAAAAA ÄLSKLING

2009-01-31 @ 01:32:16
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

SNUS ?!!!!!!!!!! :O

2009-02-01 @ 12:15:42
Postat av: emelie

SNUS ?!!!!!!!! :O

2009-02-01 @ 12:17:06
Postat av: malan

haha ja fråga mig inte varför.. btw jag snusar inte...!

2009-02-01 @ 12:53:32
URL: http://mjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0