En high 5 & 1 falafel

Fan, jag börjar bli sjuk. Känner att halsen retas, även att jag börjar hostar nu. Inte kul;/ Aja

Idag började jag klockan 10 med engelska. Därefter blev det lunch på donken. Javet, inte bra. Men hade ingen lust att käka på hedbergska:P. Efter lunch var det natur med benke, en av dom bra lärarna. Fast däremot gillade jag inte lektionen. Vi skulle "labba", labben hette mormors pendeln. Vi skulle undersöka när en pendel åker snabbare. Asså de är den där stången i en gammal klocka som åker fram och tillbaka. Så vi skulle se hur "mormor" skulle göra för att den skulle gå lite snabbare för den gick för segt..haha, vad jobbigt de blev nu. Säkert ingen som fattar så jag ger upp nu:P.
Efter de slutade jag. När jag kom hem fick jag för mig att jag ville göra chokladbollar. Så då gjorde jag de, och just nu är dom på kylning så att dom blir kalla. Och nu sitter jag här. Bör plugga som jag sa igår. Men orkar fortfarande inte, men jag måste antar jag. Vill inte direkt få ig. Så nu tänkte jag plugga lite, äta och sen plugga igen. Blir nog att jag lägger mig tidigt idag, sov fan inte ett skit i natt. Och vet ej varför. Plus att jag börjar tidigt imorgon:(


Tror jag ska börja med att lägga ut dagens låt här på bloggen. Så ni läsare får lyssna på något bra medans ni läser;)
Så här är dagens låt: Timbuktu ft Chords - En high 5 & 1 falafel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0