Time for Timbuktu!

Hallå! nu var det ett tag sen jag skrev va? eller kanske inte. Aja. Kan väl börja med att berätta lite om helgen. Dock gjorde jag inget speciellt. Eller snarare inget. På lördan var jag på sporthallen och kolla på orongo som vann med ett poäng. Så blev lite spännande där på slutut. Sen efter matchen åkte jag ner till stan och mötte upp mamma & syster. Gick ett tag där men hitta inget. Eller för den delen har jag typ inga pengar. Aa. sen på söndan gjorde jag inte så mycket förutom att plugga till bageriprovet.

Och idag så börjar dan med att jag försov mig. Yees! eller inte. Aja. vakna runt kvart över 8 och skulle börja halv 9. Så jag skippa den lektionen för att slippa stressa. Så ist tog jag det lungt och kom till skolan till engelskan. På engelskan läste vi boken ännu en gång. Ganska skönt att de inte är så ansträngade på lektionerna nu så här efter lovet. Aa, sen efter engelskan så gick vi och käka lunch. Sen var det meningen att vi skulle ha näringslära & sen bageri. Men då var bagerilärarn sjuk så jag fick ju inte göra provet. Jobbigt, och nu är ju bageri slut för oss:/ Även näringslära, därför vi inte hade någon lektion idag. Så då fick vi sluta. Ganska onödigt att jag ens gick till skolan idag eftersom jag bara hade en lektion. Så då åkte jag hem, tänkte ta och sova lite eftersom jag var så trött. Men så kommer jag på att pappa fyller år idag. Så ist städa jag undan lite här hemma och så. Runt 6 tiden kom farmor och ulla hit på fika. Och dom gick för typ en timma eller så. Så nu sitter jag här och lyssnar på Timbuktu. Fan va bra han är. Jag hade ju en period när jag lyssna jätte mycket på han. Då när han släppte alla vill till himlen men ingen... aa den. Då lyssna jag nästan bara på han. Sen tappa jag lite intresse för han ett tag tills de han kom till sundsvalls gatufest 2007 tror jag det var & självklart gick jag. Och då fick jag upp intresset för han igen. Och sen åter igen sluta jag smått lyssna på han. Och sen kom han igen till sundsvall nu i år, var det kanske i december tror jag. Och då hade han ju nästan släppt sitt nya album. OCh då spelade han nästan bara låtar från det nya albumet och jag hade ju inte hört så många låtar från den. Så jag tyckte inte han var så bra som jag hoppats han skulle va. Men nu när jag lyssnar på hans nya skiva börjar jag älska alla låtar. Och min favorit just nu är n.a.p den är grymt bra. Likaså som alla andra låtar. Nog om Timbuktu nu:P

Imorgon är det också en ganska lugn dag. Börjar halv 11 med alkoholhantering sen har jag storkök och avslutar med gympa. Hopppas bara de inte är skridskor. Då dör jag!

Tack o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0