Skola

Heej!
Här sitter jag och är übertrött. Blir alltid så jädra trött när jag går i skolan. Kan nog bero på att man är van att vara vaken sent när man har lov och så. Så nu måste man anpassa sig i nya tider. Måste lägga sig tidigare för att få den där sömnen man behöver. Men jag har det så svårt att sova nu på senaste. Ligger oftast bara och tänker på allt mellan himmel & jord. Så det tar alltid evigheter innan jag kan somna. De är jätte jobbigt, vet inte heller vad jag ska göra för att få sova ordentligt heller:/. Aja.

Började kvart över 8 idag, riktigt jobbigt. Men det var bara att pallra sig upp. Vakna klockan 7 och skulle ta kvart i 8 bussen. Så fick stressa lite där. Tog ännu längre tid när jag fikade. I vanliga fall brukar jag aldrig äta frukost hemma. Brukar ofta köpa en macka på skolan eller så. Men när jag väl måste skynda mig till skolan får jag alltid för mig att jag måste äta. Så då blir det snabba puckar att fika. Men som tur hann jag idag ändå. När lektionen väl börjar säger våran lärare att vi typ inte skulle ha nån lektion. Bara ifall man hade restuppgifter kvar. Vilket inte många hade. Så klockan var typ 9 när vi slutade. Och vi börjde inte igen förrns kvart över 1, vilket blir cirka 4 timmars hål. Där sitter man och funderar på vad man ska göra medans alla andra åker hem. Men jag orkade verkligen inte de. Men tur nog hade andreas med sig filmer så vi kollade på barnhemmet vi som var kvar där. Tyckte den var ganska bra, men trodde den skulle vara mer skrämmande. Sen när vi hade kollat klart på den skulle vi egentligen se på wall.e(?) men var så hungrig så vi gick och käka på åkersvik ist. Sen satt vi och spela kort mer än en timma. Lite små drygt men men. Kvart över 1 börja engelskan då. Vi satt bara och läste i boken igen. Efter det for jag hem och satt mig här:P

Nu tänkte jag duscha och sen kolla på privileged. Sen blir det nog tvn och efter det sova. Bye!


Kommentarer
Postat av: Tina

UPPDATERA MALIN!!!

2009-01-12 @ 22:11:34
URL: http://tartypina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0