13/1-09

Hej! Idag  har det varit en skön dag. Började halv 11 med alkoholhantering och där skulle vi räkna ut hur mycket promille vi hade under en kväll. Jag kommer inte ihåg riktigt hur mycket de var på mig dock. Men shit, våran lärare då. Han är bra rolig han. Börja skriva upp allt han drack på nyår. Fan han täckte ju hela tavlan:P. Det stod säkert 15 olika typer av dricka där. Plus att de var flertal av allt, haha. Aja. Sen efter de gick vi till hedbergska för att käka. Gud vad jag hatar den skolan. Alla bara glor på en som om man vore dum i huvudet eller nått. Och jag hatar "catwalken" :P.. Sen efter lunchen hade vi storkök där fick vi bara massa papper som vi skulle ha prov. De var fan säkert 10 sidor att träna in :@ . Efter storkök gick vi till gympan och där hade vi styrke träning. Så jädra tråkigt:P. Efter de slutade vi och jag for hem och duscha sen gick jag ner till ica för att hämta mina jeans och skor som jag hade beställt för jätte länge sen. Tyckte skorna var snygga men gillade inte byxorna och jag kan inte lämna tillbaka dom för att de var reaplagg. Men aja, kanske får användning för dom nån gång.

Måste egentligen läsa i boken från engelskan till imorgon men orkar inte just nu. Blir nog sen när jag ska lägga mig. Och imorgon har jag då bara en lektion. Skönt, jag älskar onsdagar för att de bara är en lektion då. Men nu ska vi få nya scheman till vårterminen som vi börjar med nästa vecka. Fast det schemat var ganska bra ändå. Många sovmornar och inte så långa dagar. Näe, nu måste jag läsa lite i boken och sen hade jag tänkt sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0