Update..

Hej! Tänkte att de var dags att skriva nått här.. Även om de inte har hänt nått speciellt. Vet inte om jag orkar skriva nått om nyår. Finns inget att säga. Förutom de jag redan sagt. Så vi skippar de.

Efter nyår tog jag det bara lungt. Tills söndag(igår) då vi skulle på middag på stekhuset. Farmor fyllde år så vi fira henne. Nästan hela släkten var där, kul att se alla igen. Det är så sällan jag träffar mina kusiner eftersom dom inte bor här. Men aa, det var mysig. Plus att man fick god mat;)

Måndag 5/1-09
Idag har jag absolut inte gjort något. Har varit ensam hemma hela dan. Så jag bara nörda hemma för mig själv. Det är så jädra skönt. Jag älskar att vara hemma själv. Slippa att alla pratar och skriker här hemma. Jag längtar tills jag skaffar en egen lägenhet. Kunna göra allt jag vill, utan att nån ska gnälla och skrika jämt. Men men, de lär nog inte hända inom dom närmaste åren. Har ju fan inte ens nått jobb:P Aja!
Sen nu ikväll så undrade tina om jag skulle med ut. Men jag kände inte alls för att dra till krogen ikväll. Kämpigt att bara lata sig en hel dag. Då man blir som tröttast. Får se om jag drar ut nått i helgen. Var grymt länge sen jag var ut nu. Även fast alla krogar suger här i sundsvall då. Men kan bara va skönt att ta en öl på Irish(cider för min del då;P) och bara umgås. Men aa det återstår att se.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0