Veckan som har gått!

Tja! Det var ett bra tag sen jag skrev här. Sorry. Men har inte haft tid att sitta här på typ hela veckan. Så nu tänkte jag göra en liten sammanfattning om veckan..

Börjar med måndag. Då började vi med de nya schemat. Så jag hade bara en lektion för att vi ska köra varanan vecka på natur. Asså tjejor och killar. Aja, Hade bara engelska och där läste vi i boken bara om jag inte minns fel. Efter de drog jag hem sen vet jag inte vad jag gjorde.
Sen på tisdag börjde vi med trafikantkursen och då gick vi bara igenom lite om kursen och fick böcker och så. Efter de började vi med Svenska B. Och fick en uppgift om olika dialekter vi ska "forska" om. Efter de vare lunch sen storkök. Skulle egentligen haft gympa men orkade inte va med så drog hem ist. Plus att jag inte hade några kläder med mig;) Och på onsdag minns jag inte mycket av.. Skola sen tror jag drog på balders för att Sandra och dom hade match. 
På torsdag var det skola som vanligt. Börja med engelska på hedbergska. Ush! Vi ska ha både måndag & torsdags engelska lektionerna på hedbergska:( Aja, sen skulle vi ha musik på värstermalm men först så hitta vi inte. Även fast jag sa att det låg vid matsalen fast där var ju köket. Men sen träffa sanna en som visa oss dit. Och då var ju de där jag sa, fast man gick ner en trappa:P. Men när vi väl kom dit så hade vi redan börjat så vi våga inte gå in och bestämde att vi går nästa gång ist:P Då drog jag hem för att jag hade ingen trafikant efter. Sen vid 4 tiden åkte jag ner på stan och mötte upp emma för att vi skulle köpa present till malin som fyllde år på fredan. Vi köpte en ölhatt;D
På fredag hade vi resturang. Och då var jag i serveringen. Gick bra tyckte jag. Brukar alltid blir massa fel jämt i serverigen. Men inte när min & emelies grupp är:DHAHA. Skoja;) Aja.
Sen efter skolan gick jag och köpte den andra presenten till malin och de blev sånt där fia med knuff drickspel;)
Efter de åkte jag hem och sov ett tag faktiskt, om jag skulle orka med kvällen var jag tvungen. Sen vid halv 6 kom emma så då börja vi göra oss iordning och så. Sen drog vi till malin som fyllde år:). Blev mat först sen present öppning(tror hon uppskattade min& emmas presenter;). Efter de körde vi hora och massa dans:D Drog hem runt 1 tror jag, blev inge krogen för min del. Men de var en super mysig kväll:D

På lördag hann jag knappt vakna innan pappa kommer in och säger att vi ska åka om 2 timmar för att käka på stan. Så de blev till att kliva upp och göra sig klar för att åka ner på stan. Vi käkade på Victorias, god mat vare. Mycket uppskattat:) Efter de var jag bara hemma och tog det lungt. Och nu idag har jag varit på sporthallen och kollat lite på Saints och Orongo som spelade. Och nu sitter jag här. Bör plugga för jag har typ världens längsta prov på tisdag. Men orkar fan inte. Blir nog till att kolla på nån film ist. Tja & Hej!

Några bilder sen i fredags:
Fler bilder finner ni på bilddagboken : mjma

Kommentarer
Postat av: korv

hahaahah aaaaaaskul

2009-01-25 @ 22:56:11
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0