be till gud om bra väder imorgon...

Nu sitter jag här igen och har tråkigt på en fredagkväll, inte bra. Gillar inte att sitta hemma på helgen och ha tråkigt. Dock får jag skylla mig själv när jag inte hör av mig till folk;P Men ääh, ibland orkar man bara inte. Ska ju ändå ut imorgon så de kanske är bra att jag stannar hemma ikväll.


Emelie fick sin orbitrek idag vid fem tiden. Så den har tagit upp ganska mycket av min tid. Skulle ju sätta ihop den, och de var inte de lättaste kan jag säga. Stog att de skulle bara ta typ 20min att få den klar. Vi satt säkert två timmar med den;P haha, gud va dåliga vi är. Men emelie är ju så dum så att vi fick börja om från början en gång. Tur att vi inte hade kommit så långt med den då. Vet inte vad jag skulle ha gjort då:P Men nu är den ihop satt och färdig. Så tog ett litet träningspass förut. Men gud så jobbigt det var. Sen jag la av med basketen så är man inte så tränad längre. Och de kände jag. Men ska försöka träna en kvart om dan varje dag. Så får se hur de ska gå;P haha..

Aja, ska nog gå och kolla på tv nu. Och sen be till gud om bra väder imorgon ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0