Har ingen röst kvar..

Hallå! Nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Väntar på att klockan ska bli 23.00 så att jag kan gå ut och ta bussen ner till stan. Blir gatufesten idag med. Även fast de inte är någon bra ide. Har fan ingen röst kvar. Igår kunde jag åtminstonde få fram ljud så att folk hörde vad jag sa. Men idag, shit. De går inte, jätte jobbigt när jag inte har pratat på ett tag och så ska jag säga nått. Så kommer det fan inget. Kommer en låg ljus stämma typ:P Haha askul att lyssna på mig själv. Folk hör knappt vad jag säger i telefon, så de är ett stort problem. Hoppas bara man kan göra sig hörd ikväll:P
Men de blir bara en stund på stan. Hade lovat sandra att hon skulle få se på hammerfall, så jag åker ner nu 11 och dom spelar 12. Och sen åker jag hem igen och sover. Lika bra de;P

Sen blir det att vila i vecka innan jag går ut nån stans. Kommer aldrig bli frisk om jag inte vilar. Plus att jag har börjat fått ont i öronen. Jag dör om de är öroninflammation. Jag har inte haft det sedan jag var liten och typ gick på lågstadiet. Jag hade säkert öroninflammation varje månad när jag var liten. Jag hade vätska i öronen när jag var liten. Så de var därför jag fick de så ofta. Men så blåste jag i nån typ av ballong som gjorde så att de försvann. Och efter de har jag aldrig haft öroninflammation. Och de måste ha varit när jag gick i 2an eller 3an. Så jag ärligt dör om jag ska få det nu.. Minns hur jävla ont jag alltid hade. Kunde inte sova för att de gjorde ont. Men aja, vi hoppas att de inte är de;P

Nu ska jag göra det sista innan jag går ut till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0