Tja! Nu sitter jag här...

Tja! Nu sitter jag här och tar en paus från värmen. Håller på att göra mig iordning lite, fixar håret och så. Väntar även på maten, är döhungriiiig. Blir goo lax och potatis med romsås.. Guud så gott :D

Ska göra det sista på håret nu, sen ska jag äta och sen hoppa in i duschen. Duschen får fan bli det sista jag gör innan jag går. För annars kommer jag svettas ihjäl innan jag ens hinner komma ut. Men aa, sen beger jag mig till busbacken för att förfesta lite. Och sen går vi ner till gatufesten :D Hoppas de blir kul, kommer säkert klaga på värmen hela tiden;P Men man får väl svalka sig med cider:P Dom ända jag kan tänka mig att lyssna på är ace of base, bara fatt lixom. Men ska nog bli skoj ändå :D
Imorgon är det lite bättre artister iaf satt. Men men.. Ska gå och göra mig klar nu, och klaga lite på att de tar så lång tid med maten:P

Kanske skriver något innan jag går. Annars kanske jag uppdaterar imorgon. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0