010709

Ja men hej.. Nu sitter jag här hemma när det är 35grader ute och alla människor i sundsvall snart beger sig ner mot stan för att inviga Sundsvalls Gatufest. Och då kan man ju undra vad jag gör hemma? Jo, jag är ju fortfarande sjuk och vill inte riskera att bli ännu sjukare. Så därför stannar jag hemma ikväll och vilar tills imorgon då när det börjar på riktigt enligt mig ;P
Så jag ska nog kolla på lite film och bara ta det lungt..

Igår gjorde jag inte mycket, sov typ halva dan och satt vid datorn lite.. Men lite kul blev de iaf..
Mamma och pappa hade åkt ut på dan för att handla och kolla på en ny soffa.. Så dom var borta typ hela förmiddan, och sen vid 3 tiden ringer dom och säger att jag inte får gå ut efter halv 4 tiden. Så jaba, va? varför de? Och så ville dom inte säga. Dom ba, näe men vi ska bara visa en sak. De var allt jag fick veta. Så  jag gick och tänkte hela tiden på vad det kunde vara. Tänkte först att dom hade hittat en soffa som dom ville visa. Men sen så bryr pappa inte om mina åsikter eftersom de är han som ska köpa de. Så de kunde de inte vara. Men iaf så kom dom vid halv 4 och hämta upp mig. Åkte till emelies jobb och hämta henne. Sen for vi ut till birsta och jag tänkte fortfarande att de kanske är en soffa eller nått. Men så svänger han upp till media markt och då förstog jag att vi skulle kolla på en tv. Och så kom emelie också på de:P Så nu ska vi äntligen få nya tv apparater här hemma:D Yees! Det var på tiden, den nu går fan snart sönder;P Så vi köpte en till vardags rummet och en till mig :D Eller ja, till mig och emelie. Men eftersom emelie förmodligen flyttar snart så blir det min:D Tyckte vi var värdiga nya eftersom mamma fick en ny till köket på morsdag. Plus att den förra var nyast av alla. Så imorgon kommer dom nya :D Och självklart är det plattskärm, skulle inte köpa något annat:P HAHA, bortskämd jag är:P
Och vet ni vad? när vi hade åkt där ifrån skulle vi åka ner till bolaget för emelie skulle dit. Så hör jag ett ljud från högra däcket fram. Och så känner jag att de små guppar lite. Och sen hör jag att de är punka, kul lixom. Pappa hörde fan inte:P Döv öra som han är.. Som tur var vi nära en bilaffär så fick åka upp dit och köpa nå grejs som täppte igen hålet. Vi kom iaf hem med det som tur..
Och så idag så åkte pappa ner till bilaffärn här på skönsmon och skulle höra om det var något större problem med det. Och ja, det sluta med att han fick köpa alla fyra nya däck till bilen. Kul att man är jätte rik då. Passar ju perfekt nu när man har köpt två nya tv apparater, Men vad kan man göra.. That's life...HAHA.. jaja..

Ska avsluta här nu.. Blir film och säng sen;P

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH ursäkta hemsk du är?? that's life? HAHAHAHA sopa äckel hatar dig ge pengar till fattig student då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-02 @ 00:42:25
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Neeej jag ska bara gå en dag till=/, fre eller lör

2009-07-02 @ 04:46:58
Postat av: sis!

Haha, dessa jäkla flum inlägg .. ingen struktur alls när du skriver ;P

2009-07-02 @ 11:18:01
Postat av: malan

haha, men orka:P Jag bara skriver de jag har i huvudet. Sen om de låter bra eller inte skiter jag i :P Plus att värmen tar över hjärnan :Dhaha

2009-07-02 @ 14:20:52
URL: http://mjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0