Favorit låt just nu..

nej men hej, det var inte igår.. Nu var det ett tag sen jag skrev. Dock har det inte hänt något speciellt sen dess. Men kan väl skriva lite kortfattat av det jag kommer ihåg.

Har inte gjort något speciellt under den här veckan faktiskt. Har typ varit på stan och birsta. Minns typ inget av dom första dagarna.. Men iaf, på fredagkväll så var det volleyboll på åkersvik med emelie, andreas, filip och några av emelies kompisar. Kom dit vid 8 tiden och då var det redan några där som spela. Men snäll som dom var så fråga dom om vi ville köra med dom. Så vi dela in oss i olika lag och körde. Men jag suger så jävla mycket på de:P Men de är ändå så kul så jag skiter i om jag är dålig;P haha. Åkte hem nång gång vid 11 tiden.. aja.
Sen igår åkte jag och tha family till morfar för att hjälpa han med gården. Så jag klippte, rensa, kratta och allt möjligt man gör på en gård:P Men det roligaste var klart gräsklipparen. Mycket roligare och enklare än en bil. Ingen jädra koppling man måste bråka med;P. Sen på kvällen åkte jag till Sandra och umgicks med henne. Spela lite kort, kolla på tv och lite annat. Blev lite sent, men vi somna nån gång vid halv 3 och skulle upp vid halv 10 nästa dag. Inte kul direkt. Men ingen av oss vakna då, tror jag tryckte på snooze säkert tre gånger. Men strax innan 11 vakna jag iaf. Sen efter 11 kom sandra också upp. Fika och  tog det lungt ett tag. Sen nån gång vid 2 tiden åkte jag hem. Och nu sitter jag här och är något trött. blir nog en tidig kväll idag.

Min favorit låt just nu är Gym class heroes - Cookie jar
Vet inte om jag har lagt ut den förut här. Men skitsamma, den är för bra för att inte hamna här ;)

Hittade ingen bra med video, så detta får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0