vill ha sol..

JAG VILL HA SOL.. Och inte regn och minus grader :(.. Jag har inte ens hunnit bada i sommar, och som de ser ut nu kommer det vara skit väder hela sommarn. Då dööör jag. Måste ju bada nått..... Haha, irriterad tjej. Plus att nya tvn inte vill fungera som jag vill. Sämst bild och så försvinner kanaler. Jobbigt! Blev något irriterad igår när jag kom hem på kvällen och så fungerar inte trean och sexan. Fick panik, tänkte hur fan ska jag nu bli trött. Jag måste alltid kolla på tv för att bli trött på kvällen. Och så går ju alla bra program på 3an och 6an. Men som tur fick jag tillbaka dom, men med sämst bild. Skit tv.. Men nu har pappa köpt typ så att vi ska få digitalt så att de ska bli bättre bild. Så nu hoppas jag på de. Men sämst att man måste köpa till massa skit för att de ska bli bra. Dåligt köp den där tvn;P Dock skulle jag aldrig kunna gå tillbaka till den gamla tvn nu när man har den här:P Aja, och så är det med de.


Just nu sitter jag och pumpar musik som gör mig partysugen :D... Och är det inte perfekt? Jag blev nyss erbjuden att följa med ut med Tina och några i helgen. Dock hade jag lovat mig själv åtminstonde två veckors vila efter gatufesten. Och det har bara gått en vecka. Men jag tycker jag kan gå ut ändå;) Jag drack ju ändå typ inget under gf veckan. Så då tycker jag att jag kan få gå ut :D Plus att nu har jag pengar så att jag kan gå ut:D Slippa fråga mamma hela tiden om pengar;P haha, underbart :D
Sen ska jag nog hitta på något med Sandra i helgen också. Måste ju titta till hennes nya lägenhet. Har ju inte varit där än. Fy på mig! ;P Så lite sysselsatt är jag i helgen. Känns skönt att göra något. Brukar annars bara bli att jag är för lat för att lämna hemmet, haha.

Ååh, en bra sak till.. Emelie har köpt en orbitrek. Så nu blir det stenhård träning framöver. Hoppas jag bara får låna den ;) haha

Jamen de var väl allt jag hade att skriva idag.. Ska gå och borsta tänderna nu och sen gå och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vår tv var också helt konstig innan vi köpt HD-box och skit... Sämst:P

Så du följer med på lördag?:D

2009-07-09 @ 23:40:56
URL: http://tiiinaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0