jag lever livet...

Jag lever livet nu när de är sommar och lov....... Eller inte..Det gick ifrån att vara snuvig och ja snöt mig fan var 5e minut, till att få ont i halsen och inte kan svälja utan att de gör ont. Plus att jag inte kan sova på nätterna för att de retar hela tiden i halsen.. Sist jag kollade på klockan igår natt var den strax efter 4 och ja var fortfarande klar vaken. Så jag vet inte när jag somna igår.. Men sent, sen vakna jag vid halv 10 och mådde lite bättre iaf. Så ja tog en dusch och sen gjorde jag mig iordning. Skulle övningsköra med pappa.. Kom iväg vid 12 tiden, skjusade ner mamma till banken sen for vi och övningskörde.. Gick bra antar jag;P haha.. Inga större fel iaf :D.. Efter typ en timma hämtade vi upp mamma igen. Så då skulle jag och pappa byta av. Så pappa skulle ta bort övningskörnings skylten, men så var den borta:P haha, måste ha flygit bort eller nått. Så ja undra hur länge jag körde utan den;P Aja.. Så fick åka och köpa en ny efter de. Sen åkte vi bort till birsta för att handla på ica maxi, så jag svängde in en snabbis på skopunkten då såklart;P Och självklart hitta jag ett par skor som jag ville ha.. Och eftersom jag inte har några pengar så var mamma snäll att köpa dom åt mig (A) hihi :D
Efter de gick vi och handla mat och sen åkte vi hem. Efter de har jag inte gjort så mycket, mest suttit här:P

Ja, vill ni veta vad jag gjorde igår då? Jag spelade kort hela jävla dan med emelie:P haha effektiv dag asså :D Visst, de var bra väder på dan så emelie ville att vi skulle åka ner på stan. Men orkade fan inte, trodde jag nyss hade blivit frisk så tänkte ta det lungt. Men de hjälpte tydligen inte...
Så det blev kortspel ist. haha kul va? Satt även och kollade igenom massa kort sen man var liten.. Gud så gullig man var då;) Om man ändå kunde vara de nu;P haha
 Även att jag var blond som liten, och då mena jag inte ljushårig.. Jag var jätte blond, trodde ärligt jag skulle bli blond som äldre. Men tydligen inte de. Var nog i 3an jag börja bli brunhårig.. Vilket jag tyckte var synd.. Ville ju vara blond:Phaha aja..

Ååh, det är värsta härliga vädret ute nu. Och jag sitter här..Ska väl ändå sova snart, så ingen idé att göra nått:P
Värsta mysko.. Jag tror anna kan läsa mina tankar..haha. Satt nyss för ett tag sen och tänkte på att jag ville gå ut och typ bara ta nån cider och sitta på uteserveringen.. Och så smsar anna och frågar om jag vill med ut på onsdag.. Klart som korvspad att jag vill de då:D Hoppas bara jag kan få en slant av mamma och bra väder :D

Gud va tråkigt inlägg detta blev då.. Ääh skitsamma.. Ska bege mig till sängen för att kolla på tv och förhoppningsvis somna i tid i natt.

sean kingston - fire burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0