SVENNEBANAN

Hallå! Lite irriterad jag blir när jag ska gå in och kolla vad jag har fått för betyg i alla ämnen..Vet ni vad dom har gjort då? Jo, dom har tagit bort sidan där man kan kolla.. Eller är jag bara efter och blind?:Phaha aja..

Nu har det nästan gått en vecka av sommarlovet. Och jag kan inte påstå att det började bra eller..Det börja med att på söndag natt börjar man bli förskyld. Ont i halsen så att jag vaknar klar vaken och inte kan andas. Myys! Ont i huvudet och är även täppt i näsan. Går upp och tar en alvedon och går och lägger mig igen. Vaknar på måndag med huvud värk, ont i halsen och ont i magen. Börjar veckan med lingonvecka.. Kul tänkte jag dårå.. Men de är väl bara att lida pin om man är tjej. Så jag var bara hemma och led och tyckte synd om mig själv hela dan. Och i tisdags var jag också bara hemma och tyckte synd om mig:P haha.. Kul liv va?
I onsdags gjorde jag inget heller.. Jag har fan ingen ork eller vilja att göra något nu. Vädret är inte heller på topp, så kan lika gärna sitta hemma och ruttna. Och idag var mening att jag skulle baka en kaka. Men de blev inte heller av..hahahah...
Var tvungen att åka till västermalm och lämna en bok som jag hade hemma. Och när jag väl kom hem var jag död typ.. Skoj!

Imorgon är det midsommar, och som alla normala ungdomar brukar man grilla och ha det roligt med sin kompisar. Men inte jag eller. HA, nejnej.. Jag ska nog bara vara hemma med familjen och ta det lungt. Har faktiskt lovat mig själv de. Ska ju ta igen allt till gatufesten. Så måste vila ut tills dess. Plus att jag inte har några pengar så då blir det också lite svårt. Har gjort av mig alla mina pengar när jag har varit ut på krogen. Inte så jädra bra eller? :/ Så nej, jag stannar hemma med mamma, pappa och syster i helgen. Tror även faster ska komma över. Satt tänkte vara social med familjen för en gång skull :) Visst är jag snäll då? ;) hihi.

Gatufesten är ju om två veckor, och jag längtar:D Även fast de är skit artister i år ska de ändå bli kul att träffa massa folk och umgås med dom :) Egentligen hade jag inte tänkt att gå eftersom jag inte hade råd med det. Så tänkte bara gå en dag kanske. Men så ringde farmor härom dan och sa att hon skulle betala åt mig. Och att jag fick välja om jag vill bara gå en dag eller 3 dagar. Tänkte bara gå en dag först, känns dumt att dom ska betala åt mig. Plus att jag är jätte dålig på att ta emot presenter och sånt.. Men så mötte jag upp henne på stan så att hon kunde gå och köpa. Och så köpte hon 3 dagar, och jag kunde ju inte säga nej :PHAHA.. Känner mig bortskämd faktiskt. Emelie (syster) säger alltid att jag är så bortskämd, får alltid saker och saker jag vill. Men jag har alltid förneka de för att jag tycker jag inte är bortskämd för jag köper sällan saker för att jag inte har råd när man bara får 1000kr i månaden. Men sen får jag alltid nån hundralapp av mamma lite då och då;P Och nu när jag har fått GF-biljetten så, okej jag är lite bortskämd. Jag kan erkänna de nu:P Men ändå inte lika bortskämd som alla små barn som får dyra märkes kläder och sånt skit. Men de vill jag inte ens ha satt. Man måste ju ändå kunna klara sig själv nån gång..
Sen så tycker jag en sak är konstigt.. När man är 18år gammal, bör man inte kunna köpa kläder själv då? Det kan jag tycka är bortskämd om sina föräldrar köper kläder åt en. Visst om det bara är ett plagg nån gång så där. Men om man aldrig köper själv så bör man tänkta sig för lite.. Aja.....

Oj, haha ojoj.. Vad äre jag säger...
SVENNEBANANSVENNEBANANSVENNEBANAN... Fick ett lite damp där..Jag vet, ni hatar den låten och bla bla. Men jag tycker den är förjävligt skön. Och jag kommer lyssna sönder den i sommar med en drink i handen.. YEES! Är fett pepp för sommarn nu.. Nån som kan vara pepp med mig?:D

Näe, nog bäst att jag slutar nu så att de inte går över styr:P haha


Kommentarer
Postat av: sis'

Haha! Vad fan var det där för jälöa fluminlägg din bortskämda unge ! ;D

2009-06-18 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0