Studentfiranden

Japp.. Då var det sommarlov på riktigt nu! HÄRLIGT!!!

Igår var det en jobbig dag.. Är inte van att ha så mycket att göra på en dag;P Dock kanske ni inte komma tycka de lät jobbigt. Men de vara. Jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden..Var as trött redan fyra på dan satt. Haha inte bra för en 18åring. AJa, ska väl berätta vad jag gjorde också.

Dan börja med att jag klev upp vid 10 tiden.. Skulle duscha men var för lat för de. Så åt lite frukost, sen for jag och pappa ut till birsta för jag skulle köpa presentkort på ikea åt Sandra. Fick max till lunch, så då blev jag lite pigg iaf..haha;P Sen vid 12 tiden släppte pappa av mig på stan.. Köpte blomma och ett gossedjur åt tina. Sen vid halv ett gick jag upp mot torget för att kolla på Tina när hon tog studenten. Efter jag hade träffat henne lite snabbt och sagt grattis och de. Så sprang jag ner till navet för att hinna med kvart i ett bussen. Kom hem vid ett, skynda mig in i duscha. Sen gjorde jag mig iordning för att åka ner till stan igen. Tog kvart i tre bussen ner, gick och köpte en blomma. Sen gick jag till hedbergska för att kolla på Sandra som tog studenten.. Tog typ hundra år för mig att hitta henne, men med lite hjälp av emelie så hitta jag henne. Gratta henne lite snabbt, gav henne gossedjur, blomma och andra gosaker ;) haha.. Efter de skynda jag mig ner till stan för att ta bussen hem till Tina till hennes mottagning. Var där cirka två timmar innan jag begav mig till Sandra för hennes mottagning..  Var hos henne också nån timma.. Sen gick jag hem och dog:Phaha näerå, men trött var jag iaf..
Ja, så såg min dag ut..
Och ikväll ska jag till en annan Sandra som tog studenten idag.. Blir väl till att äta lite och bara ta det lungt hos henne.

Jag längtar grymt mycket till min student nästa år. De är bara jobbigt att se när alla andra tar studenten och inte jag:P Men det är ju bara ett år kvar. Och de kommer gå fort.. (inbillar jag mig) haha

Aja, ska hoppa in i duschen nu för att sen vid 6 tiden åka till Sandra.. See ya!

Kommentarer
Postat av: sandra

det kommre gå så JÄÄÄVLA fort jag svär. trean gick på 1 månad, jag svär. varav denhär månaden, 1 vecka bara med student. SÅ SNABBT. hörru ikväll, vi hörs va ??? ska se när jag måste vara hos houshang och sådära!!

2009-06-12 @ 16:21:58
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0