sjuuuuk

Kul att man ska bli sjuk nu till gatufesten.. Jag tror ärligt att jag ska dö. Har döont i huvudet, och alvedon vill inte hjälpa. Tror jag tog 4 alvedoner igår och de hjälpte inte.. Har även ont i hela kroppen, och huvudet känns som en stor sten. Har jätte ont i nacken och så känns det som en vägg i näsan för jag kan verligen inte andas genom den. Grymt jobbigt är de. Plus att jag vaknar vid 7 tiden varje morgon för att jag har för ont.. Inte kuuuul.. Sen är det för varmt för att ha feber och allt skit. Det hjälps inte direkt.. aja. nu ska jag sluta gnälla.. Ska berätta om går dagen ist..


Igår på dan gjorde jag inte så mycket eftersom jag mest låg i sängen och grina..haha nejdå. Men skulle kunna ha gjort för att jag hade så ont överallt. Aja.. Sen på kvällen tog jag mig ut ändå, även fast jag inte skulle ha gjort de. Men iaf tog jag mig bort till åkersvik för att spela volleyboll med ett gäng från klassen och några andra. Men fick ju sitta och vänta på plan över en timma för att de var nått lag som träna där. Men vid halv 9 tiden var dom klar så då börja vi spela.. Gick skit för mig, är så jävla dålig på volleyboll:P Men de skiter jag i, för att de är kul :D Spela till runt 10 då när jag gav upp:P Sen efter ett tag gick jag och emelie till hedbergska för att spela lite basket. Men vi var bara där kanske i 5min. Sen gick vi ner till navet och tog bussen hem. Var död när jag kom hem. Åt lite jordgubbar sen gick jag och la mig:P

Och nu idag ska jag inte göra något alls. Måste vila upp mig tills gatufesten börjar. Näe, ska gå och äta lite frukost nu sen lär jag nog lägga mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu är det du som blir frisk tills imorgon/idag/onsdag!!!!!!!!

2009-06-30 @ 16:28:30
URL: http://tiiinaa.webblogg.se/
Postat av: malan

näe men till torsdag :D du ska väl gå då? :D

2009-07-01 @ 18:29:14
URL: http://mjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0