4/6-09

Tjena! Det var ju inte igår.. Eller? näe men hej. Nu var det ett tag sen jag skrev. Går framåt det här :D haha

Ja, vad har hänt på senaste då? hmm. Skola? ja som vanligt. Har ett prov och en inlämningsuppgift kvar. Sitter och pluggar på provet nu, åtminstone försöker. Det  var sista riktiga skolvecka den här veckan. Nästa vecka går jag bara onsdag tror jag. Då är det bara typ fika på lektionerna satt. Sen är det studenten för dom som tar den. Hade tänkt att kolla på guldtrofén då på torsdag, sen eventuellt kolla när hedbergska går ut. Sandra tar ju ändå studenten så jag tycker jag borde gå och kolla då;) Hoppas hon blir glad då;P haha.. Sen tar ju Tina också studenten, men jag vet inte om deras skola ska gå ut på någon trappa. Så då kanske de blir lite svårt;P men får se. Och på fredag tar Sandra (kråkan vid smeknamn) studenten, så då blir de till att åka till västermalm och kolla på när hon går ut. Sen på kvällen ska jag nog till henne och bli bjuden på buffé som jag tror hon skulle ha;P Ja det är väl hur den sista veckan ser ut innan sommarlovet.. Grymt skönt ska de iaf bli med sommar, och ledighet. Hoppas på en härlig sommar, med många mysiga utedagar och mysiga kvällar ;) haha.

Näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Kanske borde återgå till pluggandet. Ja det låter som en bra idé.
Tjarå!


Jag vet att ni gillar den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0