snö..?

Förresten jag tar tillbaka det där med att våren är här. Säger så här ist, vintern är tillbaka. Grymt less man blir när man ser att det snöar efter flera dagar med plus grader och ingen snö på vägen. Näe nu är det ist flera decimeter snö på marken :(. Jag som hade värsta vårkänslan. Och så kommer snön tilbaka. De är inte skoj.
Lite mer tråkigheter... Jag fick ännu ett ig på trafikanten. Jävla skit, tre av fyra prov har jag fått ig på. Asså vad är det med mig? Visst, jag pluggar inte tillräckligt. Men de är så jädra många sidor man ska läsa. Sen kanske man tycker att de borde vara enkelt och om man tänker logiskt att man ska klara de. Men tydligen inte. Eller så är det jag som är dum i huvudet....aa, det är nog de.

Aja, det roligaste just nu är väl att jag har köpt en ny mobil..?!haha. Ni såg den i förra inlägget. Riktig lurig mobil dedär. Jag begriper mig  inte riktigt på den än. Lite små jobbigt med touch screen nu så här i början. Men man vänjer sig nog efter ett tag...Ehh.. aaa.. Just ja, sov morgon imorgon till 20 i 2.. Något skönt det ska bli... aa sen var de nog inge mer..

Tråkigt inlägg idag eller vad. Har inget att skriva, sen är jag bara grinig så de är nog bäst jag slutar nu..

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0