watch out!

Hallå! Idag är det sista dagen på lovet. Känns inte bra med tanken på att jag hade bestämt mig för att plugga på lovet. Vilket jag inte har gjort. Eftersom jag ligger efter med så mycket tyckte jag de var lägligt med ett lov. Så jag kunde komma ikapp. Men de funkade tydligen inte. Så nu sitter jag här på en fredag kväll och grubblar över skolan:/ Fan. Ibland blir jag så jävla less på mig själv när jag är så här lat. Fan, fel att bara sätta sig och plugga eller?! Men nu måste jag verkligen skärpa mig. Annars kommer jag få massa jävla ig. Och de är det sista jag vill. Så imorgon eller på söndag ska jag ha en plugg dag. Och då innebär de att hela dan ska gå till att plugga. Fast  tanken skrämmer mig så måste jag. Aja, till något roligare..

För några veckor sen så gick jag och pappa den där kursen för övningskörning. Och bara för någon dag sedan fick vi hem papperna om att jag nu får övningsköra:D Så idag åkte pappa och köpte en övningskörnings skylt. Så nu blir de hårdträning här. Pappa har tänkt att jag ska ta körkortet till sommarn?! För att jag går ju trafikantutbildning på skolan. För att jag ska slippa köpa teoripaketet. Så tänkte jag hinna med att göra teoriprovet nån gång efter skolan. Så att jag kommer ihåg allt:P Det skrämmer mig. De är ju inte långt till sommar är här. Så då måste jag typ köra varje dag ju för att lära mig nått:O Vet inte hur jag ska hinna med det och skolan? Någon som kan förklara det för mig? ojoj. Men det löser sig nog. Sen vet jag inte vilket paket jag ska köpa.. Pappa vill att jag ska köpa den med 10 körlektioner. Visst, får ju mer träning då. Men jag hade tänkt att köra så mycket som jag kan med pappa. Och köpa det lilla paketet med 5 körlektioner. Men aa det får vi se.
En sak vet jag iaf. Det är dags att akta sig i trafiken för nu är jag ute och kör på vägarna :P


Nu ska jag ta lite nybakad kladdkaka och kolla på america´s best dance crew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0