veckan som gått..

Något skönt nurå.. Fyra dagars helg:D SKÖÖNT! Sen äre ju bara tre veckor kvar till sommarlovet:D Och jag har bara två prov kvar om jag inte minns fel. Så de är rätt sköönt;D Och så här har denna vecka sett ut och kommer se ut..

Imåndags skulle jag bara ha en lektion, men hade ont i magen så jag stanna hemma ist. Och igår tisdag hade jag bara svenska och gympa. Men såklart "glömde" jag gympakläder hemma. Men jag var med ändå för vi körde stress.. asvarmt och asjobbigt. Speciellt när det var typ hundra år sen jag spelade basket. Lite små jobbigt;P haha..
Aa, sen idag började jag 20 i 2 med natur. Satt vid datorn hela tiden så jag var inte så aktiv direkt;P Men är ju ändå klart med allt där typ satt. Och nu ikväll ska jag ut med emelie.. Ska till henne senare och förfesta lite, sen drar vi ner till stan. Blir väl oscar skulle jag tro. Så det ska bli kul. Emelie har ju nyss fyllt 18 satt:D
Så hon ska ha fest på fredag. Det ska bli ännu roligare. Även fast jag inte känner hennnes kompisar. Men jag har ju sanna som tröst om de vore så;P haha aja..

De var allt för nu.. Lär skriva nått i helgen också.. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0