jag har en fråga...

Okej, jag har en fråga.. Är det bara jag som får ont i tänderna efter jag har druckit alkohol? De är skumt.. :/

Japp, var ut igår som sagt. Åkte till emelie nån gång vid 8 tiden. Förfesta lite.. Drog in till stan vid 11 tiden. Gick först till Irish vilket jag alltid gör när jag går ut:P.. Träffade på ida i klassen där, så prata lite med henne och så. Tog en lakrits shot där och sen skulle vi dra med ida och dom till svenssons. Hann knappt komma till kön innan vi drog vidare. Då gick jag och emelie till oscar. Träffade på andreas i klassen som vanligt. Så vi hängde med han och filip typ mesta delen av kvällen. Blev mest dans och nån shot där i mellan;) haha..Åkte hem strax efter 3. Fick skjus hem av emelies pappa, så de var snällt:)  Det var iaf en askul kväll. Måste göras om:)
Och idag mår man inte så bra..Är typ död känns de som;P Jag som aldrig brukar bli bakis.. haha lite små kul. Jag smsade med emelie förut idag och sa att jag aldrig brukar bli bakis och att jag mådde bra.. Typ en kvart efter var jag död;Phaha aja.

Och idag har dan sett ut så här: SÄNGEN! mys de med;) Måste ta igen mig till imorgon då emelie ska ha fest;)
Nu ska jag nog kolla på några serier och sen bege mig till sängs igen;) God kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

FAN VAD NICE HURRU :D:D Vi hade jävulskt roligt, lika roligt blir det på fredag förfan!! :D Min kväll spenderas i sängen, somnade förut i typ 1 timme :D Ses imorgon!!

2009-05-21 @ 22:57:22
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0