lever igen....

Yes.. jag återupplivades. Så nej, jag är inte död längre. Kul va?;) haha inte direkt. För jag börjar bli förskyld. Och det roliga är att man alltid får höra att man kanske har svinsjukan eller vad fan de heter. Men de är troligen inte sant. För den delen är jag bara förskyld med lite snuva, och inte med influensa.

Ja, och nu har emelie lämnat oss i klassen för bajsiga kalifornien. Hihi lite små avis är man ju. Men hon är ju tillbaka om två veckor typ;) Hoppas hon har det skoj iaf.. aja.
Idag hade jag bara en lektion vilket var engelska. Och där hade vi muntligt i nationella. Inte kul direkt. Fan jag hatar att prata sådär inför lärare, plus att han spelade in:/ Det går verkligen inte prata när man har press på sig. Det är så svårt att hitta ord och få igång en konversation. Men men, nu är det iaf gjort;P. Sen på torsdag har vi sista delen i nationella. Då har vi hör-delen. Så det ska bli skönt. Slippa oroa sig om nationella något mer;P

Blir nog en skön vecka. Har två lektioner imorgon, fast med typ två timmars hål. Men vafan, kan va skönt de med. Sen på onsdag börjar jag vid 12 tiden:)  Har två lektioner då med. Sen på torsdag har jag bara två lektioner då med. Och sen på fredag har jag kök.. Sen så har jag inga prov denna vecka. Ganska härligt. Så kommer nog alla mina veckor se ut tills sommarlovet. Grymt skönt. Kommer ha två lektioner alla dagar utom måndag då jag har en lektion ena vecka. Och två nästa vecka. Mysigt:D haha näe nu blev de tråkigt här.. Sällan jag skriver om skolan:P Inte för att jag har något mer att skriva om. Jaja,


Ska ta och kolla på 90210, sen ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: sandra

ahahaha... du lever !!!! va kuuulllll......... :)))) ja tycker de faktiskt.....

2009-05-05 @ 00:22:59
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

Det gick sakert bra tror jag!! Sjalv kommer jag nog snacka ratt mycket om resan nar jag kommer hem, sa jag far val saga att jag har en stor fordel i att vara har (a)

2009-05-07 @ 05:28:07
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0