dilemma återigen...

Tja!


Igår var jag ut med tina och lisa på stads. Men de var värdelöst där. Var typ bara 20pers där. Så vi pendla mellan stads och irish. Gick från stads halv 2 till irish. Men där stanna vi typ bara i 5min. Gick sedan på korvjakt. Asså jag får aldrig min jävla koktkorv. Förra helgen gick jag och Emelie på korvjakt med utan resultat. Och samma igår ;( Så får väl vänta tills sommarn innan jag får min korv ;( haha. Tog kvart över 2 bussen hem.


Och nu sitter jag här återigen och funderar på om jag ska dra ut. Har ju egentligen inget bättre för mig. Men vette fan om jag orkar. Fast jag är jävligt rastlös ;P Aa, vi får se hur de blir mer de..

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0