Helgen..

Hej!

Sist jag skrev var i lördagskväll..? Då visste jag inte vad jag skulle göra. Men vid 7 tiden hörde Emelie av sig och undra om jag skulle med ut. Hade ju inget för mig, så visst hängde ja med. Var bara att hoppa in i duschen och fixa sig lite snabbt. Det var nog meningen att de bara skulle vara jag, Milla, Emelie och Emelies arbetskompis Rebecka som skulle förfesta hos Emelie. Men det slutade med att Nisken, Marcus, Alex och hans kusin, Andreas och hans två kompisar också kom. Som vanligt är de alltid roligast på förfesten ;P Blev lite strul där mot slutet. Endel sura miner. Menmen, sånt som händer;P Drog ner till stan vid 1 tiden kanske. Drog till Allstar där de inte alls var mycket folk. Emelie försvann där ett tag så då gick jag, milla och Rebecka mest runt bara;P Emelie kom tillbaka full och glad, haha..
Blev less på slutet som vanligt. Haha, varför blir jag alltid de? Drog nån gång vid kvart i 3 tiden. Men fastna med Andreas och Alex typ. Stod och prata ett tag, men dom skämta på som vanligt ;P.. Sen gick jag till bussen och åkte hem. Somna ganska snabbt tror jag.

Och igår gick jag till sporthallen för att kolla på orongo med Sandra. Så då fick man träffa hon och lucas. Alltid lika kul:) Sen dess har jag inte gjort något speciellt.

Imorgon är de pratik igen. Då ska jag hjälpa till på frukosten. Kommer bli svårt att vakna så tidigt. Men får väl sova när jag kommer hem ;P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0