jädra tjat om mina fötter nu...

Tja!

Har ont i fötterna som vanligt. Det kommer bli något som kommer komma med varje dag i bloggen. Så de är bara att gilla de ;P Aja...

Hade pratik som vanligt idag. Började kl 9 och slutade vid 3 tiden. Åkte hem efter de. Kom hem och bara la mig i sängen. Var så jädra slut. Men efter en kvart var de bara att kliva upp igen för att åka iväg. Åkte då och träna barnen sen hem till min kära dator :) Haha. Men ärligt, vad skulle man göra utan sin dator ;P

Imorgon är de pratik, vet dock inte när jag börjar men tippar på att de är kl 9 igen. Sen på kvälla blir det utgång. Lär nog vara död då, men de blir nog bra ändå ;P Emelie vill göra irish coffee, men jag vet inte ja. Hon har ju ingen kaffekokare. Och snabbkaffe som hon förslog skippar jag nog ;P Aja, de löser sig.
Resten av helgen ska jag bara ta det lugnt och vila upp fötterna ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0