My feet are killing me!!

Tja!

För ett tag sen satt jag och grina lite för mig själv för att jag har så jädra ont i fötterna. Den enda nackdelen med servering. Man sitter aldrig ner, bara när man själv äter lunch. Men de är bara att härda. Är väl något man lär sig. Sen ska jag nog skaffa ett par lite mer bekvämare skor. Men de är så mycket roligare att jobba än att sitta framför en skolbänk. Nog just därför jag har valt detta yrke. Jag vill inte bli någon som sitter framför en dator eller en bänk hela dagarna. I en restaurang får man göra så mycket mer. Och så mycket roligare. Men som sagt, det tär på en mer. Med arbetstiderna, alla tunga lyft och sånt man gör. Men jag klarar mig nog ;P

Nog om de. Just nu är jag iallafall lite gladare. Lönen kom idag :D Den kunde inte komma en bättre tid. Jag hade knappt pengar så att jag tog mig hem med bussen. Så nu känns det jävligt bra. Men ska nog lägga undan hälften och spara de till kreta :D

Japp, de var allt just nu.. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0