Sjuk!!



Sist jag skrev var i onsdagskväll. Det har typ bara blivit värre sen dess. Då mådde jag inte så bra som sagt. Och nu är jag förkyld. Kul? Inte direkt.. Var hemma igår från pratiken. Så när jag ringde och sjukanmälde mig så sa hon att jag inte behövde komma in idag för att de inte fanns något att göra. Skönt! Så idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till birsta med Sandra och lucas en stund förut idag. Sen har jag bara suttit här och snorat typ;P

Lite less att jag är sjuk. Jag vill ju gå på Hoffmaestro som spelar imorgon på Avenyn. Sen är ju frågan om man kommer in också. De är ju 20 imorgon så vette fan asså. Vore as nice om man kunde gå. Fast Emelie jobbar imorgon och jag vet ingen som är direkt intresserad av Hoffmaestro. Men aa, vi får se hur de blir med de. Kanske drar ut ändå även fast de inte blir avenyn. Om plånboken tillåter de villsäga. Eller så kanske man smörar lite för mamsen :) Brukar funka ibland;) Hahaha.

Nu ska jag nog ta och lägga mig i sägen och sno systers bärbara och slå på nån film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0