Sundsvall suger!!!


Det blev en utgång igår ändå. Hade ju inget bättre för mig. Så åkte ner till Emelie vid 10 tiden. Blev ju nyktert för mig som vanligt;P Är så jädra less på dricka så lika bra att avstå. Men en drink blev de iaf, typ två klunkar sen gav jag den till milla, haha. Drog ner till stan vid halv 1 tror jag. Precis när vi kom ner var Emelie tvungen att åka hem igen för en tjej hade glömt sin plånbok hos Emelie trodde hon. Så jag och milla fick virra runt lite på stan medans vi vänta på Emelie.
Jag ville dra till stads men Emelie och Milla ville till Allstar. Så de blev allstar. När vi har kommit halvvägs i kön så ville varken Emelie eller Milla gå in. Så vi gick och käka på Kebab city. Eller aa, dom gjorde. Satt där tills vi tog kvart över 2 bussen hem. La mig dirket i sängen och somna.

Alltså, fan vad sundsvalls uteliv suger. Är så jädra less på alla klubbar som finns här. Har fan aldrig kul längre. Kan dom inte öppna något nytt här i stan. För ärligt talat så sticker jag här ifrån snart;P Kommer jag ju ändå göra sen när jag ska flytta hemifrån. För aldrig att jag stannar i denna håla. Värdelöst är det här.

Hahaha, okej nog om de. Tror jag måste sluta gnälla så mycket.


Tänkte gå ner och pumpa cykeln om jag orkar. Sen blir det att duscha och typ slå på någon film eller så.
Börjar 10 imorgon så de är skönt :) Nu har jag bara 4 veckor kvar på pratiken. Ganska skönt, fast ändå inte. Gillar faktiskt Avenyn riktigt mycket. Det är inga jobbiga och dumma kockar som de har varit på alla andra ställen jag haft pratik, haha. Sen är ju alla andra i personalen jag jobbar med snäll. Och det är ett riktigt skönt ställe att jobba på :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi öppnar en egen krog!!!!! Också less på alla uteställen i den här stan.... :P

2010-04-25 @ 21:29:44
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha ja, blir fan asbra det ju!! Och så spelar vi BRAAA musik och har fina priser, då kommer det strömma in folk skaru se ;)

2010-04-26 @ 19:55:59
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0