Börjar bli frisk..

Hej!

Nu är jag något friskare. Halsen och huvudet har gått över, vilket känns skönt eftersom jag har pratik. Vill inte missa något så de är skönt att jag börjar bli frisk nu. Igår for jag med familjen ut till birsta för att jag skulle hitta ett par nya serverings byxor. Men hittade inget, plus att jag inte orkade gå runt där. Hjälps ju inte att man är förkyld och svettas. Efter de åkte vi och handla mat på ica maxi sen åkte vi hem. Sen dess har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. Blev ingen utgång igår för jag orkade verkligen inte.
Lite synd att man ska bli förkyld nu när de är sånt fint väder ute. Klockan är nu halv 9 och de är fortfarande ljust ute. Jätte skönt :) Hoppas vädret håller sig nu så man kan ta vara på det. Känner för att ta en promenad men jag tror jag ska skippa den så att jag inte blir ännu mer sjuk. Får bli till veckan, och snart kanske man kan börja cykla ner till stan. Tjäna in lite pengar på de;P


Ska ta tag i körkortet nu snart hade jag tänkt. Blir lite less på mig själv som lägger de åt sidan hela tiden. Vore kul om man kunde ha körkort till sommarn. Men vi får se hur de blir med de :P

Här får ni en låt som ni kan lyssna på medans ni läser min blogg ;)
Black eyed peas- imma be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0