dålig uppdatering, ja vet!

Tja!

haha, gud va dålig jag är på att uppdatera. Fast jag har aldrig något intressant att skriva om. Och vem vill läsa om vad jag gör på dagarna? Det har varit skola och sen hem för att plugga. Inte direkt intressant. Men nu så har jag pratik. Lite omväxlande i allafall. Har nu haft min första vecka på avenyn. Har varit helt okej. Har inte funnits så mycket att göra. Jag har hjälpt till på konferenslunchen och just nu har dom inte så många bokningar där. Så det har mest blivit disk och duka av borden. Har även hjälpt till lite på lunchbuffen där nere. Men där var de inte så mycket mer att göra. Plocka lite bord och så. Så det har varit väldigt lugna och korta dagar. Vilket kan vara skönt ibland. Men blir ofta ganska långtråkigt. Men dom sa att efter påsklovet kommer de bli mycket mer att göra.

Ska ju egentligen ha lov nu till veckan. Men har valt att ta ut lovet sista veckan ist. Så då får jag en veckas lov innan studenten. Vila upp sig inför allt ;) Så nu under lovet skulle jag hjälpa till lite på frukosten även ta någon kväll tror jag. jaja, nog om de;P

I torsdag var jag ut med Sandra och Emelie. Vi förfesta hos Emelie innan och då var även milla med. Men hon hade tappa bort sitt legg så hon fick åka hem igen ;/.. Men aa. Hade jätte kul hos Emelie innan, körde lite drickspel som slutade med mycket dricka i sig. Speciellt för milla ;P haha
Drog in till stan redan vid 11 tiden för vi blev lite less där på slutet hos Emelie. Plus att vi inte hade några förköp till oscar så vi gick tid och betala in oss. Sen gick vi till Kebabcity och käka. Hahaha!! Gick sedan tillbaka till oscar och då hade de kommit många fler...
Tråkigare har jag nog aldrig haft ute. Jag och Sandra gnällde hela tiden att vi var för gamla för de här. Var ju bara massa 91or och 92or där. Och bara massa hedbergska folk typ;P Eller aa, av de jag såg:P haha.. Gick mest runt bara, dansa lite. Tog en taxi hem vid 2 tiden. Då var jag ganska less.
Tror nog de var den sista springbreak jag var på i allafall. Haha..


Igår gjorde jag inget speciellt. Inte idag heller, får se om jag orkar hitta på nått sen ikväll. Annars blir nog att jag slår på nån film.






Kommentarer
Postat av: Milla

Haha jaa inte snällt att jag fick dricka så mkt dååå, men du fick ju igen också så ;)

2010-04-05 @ 22:19:50
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0