åtta timmar kvar



Nu är det enbart åtta timmar kvar till våran resa börjar :). Jag är klar med packningen, iaf vad jag anser. Dock har jag nog inte fått med allt. Men de skiter jag i nu. Orkar inte packa längre, så väskan är stäng och så förblir den.

Imorgon bitti kl 5 går tåget ner till arlanda. Sen är det bara ca 100 timmar kvar till flyget går. Kl 5 på dan går det. Gick inga andra tåg som passade in så de fick bli den. Men de gör inte så mycket. Vi kan nog fördriva tiden.
Vi kommer hem igen den 26e och då stannar jag och Emelie kvar i sthlm två nätter för att besöka grönan och prova på sthlms uteliv. Och självklart blir det shopping. Får ju lön när vi kommer hem, lagomt bra där :)

Nu ska jag fixa lite småsaker som ska ordnas till imorgon. Sen blir det att sova. Ska upp halv 4 imorgon satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0