Inga framsteg..



Ska det vara så svårt att hitta ett någorlunda billigt hotell/vandrarhem i sthlm 26-28/8?!!
Tydligen, för jag hittar då inget ledigt. Är det något speciellt i sthlm då eller? Suurt!!

Så nu kommer ännu ett dilemma som ni borde vara van vid nu;). Ska man bara stanna en natt och inte hinna med något typ. Eller ska man skippa sthlm helt och kanske åka ner senare. Men då känns det som att de aldrig kommer bli av. Så de här suger ganska hårt nu!! Har hittat typ ett ledigt rum dom dagarna men då var det lite dyrare. Så får se om Emelie går med på de eller inte. Hoppas!!! ;)


Förövrigt än att bara leta hotellrum så gör jag inte så mycket. Skönt med lite ledighet. Blir lite jobb nu innan jag åker så måste passa på att fixa det mesta inför resan nu när jag är ledig. Lär väl inte orka sen när jag jobbar :P

Imorgon ska jag till Sandra och hjälpa henne med Lucas medans hon tvättar. Blir middag där, så de blir en heldag där :). Sen på torsdag måste jag besöka stan och birsta. Sen blir det jobb. Dock vet jag inte om jag börjar på fredag eller lördag. Måste ringa och höra med dom sen.

Nu ska jag återgå till sökandet ett tag. Sen ger jag nog upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0